Regulamin sklepu



REGULAMIN SKLEPU 21dealards.pl
Andrzej Anioł
Ul. Brzoskwiniowa 5
63-440 Radłów
Ostrów Wielkopolski
Nip: 622-171-15-99

 

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  2.  Zamówienia są przyjmowane przez strony www.21dealards.pl , w wyjątkowych przypadkach telefonicznie 502 135 760. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:  
    1. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia

    2. w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu.


  3. Do każdego zamówienia dołaczany jest rachunek(potwierdzenie zakupu) bądź faktura VAT.
  4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.

  5. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem lub e-mailem.

  6. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

  8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

  9. Czas realizacji zamówienia - do 2 dni roboczych.
  10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy

    Przesyłki dostarcza:
    Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy 2 dni.
    Kurier OPEK/SIÓDEMKA - czas dostawy 1 dzień roboczy
  11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    - przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier;
    - przelewem bankowym na konto sklepu.

  12. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem.

  13. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Zamówienia na produkty sprowadzane zza granicy (czas realizacji 14 dni) są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

  14. Zwracany towar należy odsyłać razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz wypełnionym i podpisanym PROTOKOŁEM ZWROTU (do pobrania na dole strony). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  15. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.

  16. Reklamacje.
    Jeżeli po otrzymaniu towaru lub w trakcie jego użytkowania klient znajdzie w nim wady techniczne , powinien zgłosić to administracji sklepu oraz odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Z.H.U. 21DEALARDS ul. Brzoskwiniowa 5 63-440 Radłów.

  17. Do odsyłanego towaru należy dołączyć rachunek (potwierdzenie zakupu), a także wypełniony i podpisany formularz ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO(do pobrania na dole strony). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  18. UWAGA!!! W przypadku uszkodzeń towaru powstałych podczas jego transportu, po otrzymaniu należy niezwłocznie spisać protokół szkody z doręczycielem lub zgłosić ten fakt firmie doręczającej.

  19. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

  20. Dopuszczamy odbiór osobisty nabytych towarów pod adresem
    ul. Brzoskwiniowa 5
    63-440 Radłów

 

DANE BANKOWE
mBank 08 1140 2017 0000 4902 0626 1707
  Z.H.U.21DEALARDS

ul. Brzoskwiniowa 5  

63-440 Radłów

 


Formularze do pobrania



Pobierz PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU

Pobierz ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

Wróć


Copyright © 2018 21dealards.pl. Powered by Zen Cart PL